Výpredaj
 Konfety na stôl Smile mix
0,49 € bez DPH 0,59 € s DPH 1,15 € s DPH
 Herlitz zakladač pákový A4/8 cm púšť
1,58 € bez DPH 1,90 € s DPH 2,45 € s DPH
 Guličkové pero jednorázové 3 farby
0,67 € bez DPH 0,80 € s DPH 1,80 € s DPH
 PELIKAN Guličkové pero Jumbo žl.
0,83 € bez DPH 0,99 € s DPH 1,80 € s DPH
 Susy Card mini rozetky 10 ks
0,74 € bez DPH 0,89 € s DPH 1,29 € s DPH
 Doska A4 Ladylike šedá
1,83 € bez DPH 2,19 € s DPH 3,20 € s DPH

Odporúčania prepravcov

Úvod COVID-19 dodanie tovaru

 

Vážení zákazníci,

 

  ďakujeme za prejavenú dôveru nákupom na našej stránke ww.baklazan.sk. Vaše objednávky spracovávame v čo najkratšom čase. Vzhľadom k momentálnej situácii s ochorením COVID 19 sa môže doba dodania tovaru predĺžiť na viac ako 3 dni. V rámci opatrení spojených zo zabránením šírenia vírusu COVID-19  je možná platba pri prevzatí tovaru platobnou kartou alebo úhradou vopred na náš účet. V prípade, že si zvolíte platbu vopred, budeme objednávky expedovať až po ich uhradení .

 

Naďalej môžete využívať služby Zásielkovne, a za tovar platiť pl.kartou na vami zvolenom odbernom mieste. Všetky odberné miesta Zásielkovne , ktoré si môžete vybrať z ponuky prevádzok, pracujú v štandardnom režime s výnimkou platby v hotovosti. 

 

Ďakujeme za pochopenie


 

Kuriérska spoločnosť GLS /platba kartou-ÁNO

 

                                           /úhrada vopred na účet-ÁNO /zaslaná Fa do emailu/

 

Zásielkovňa, s.r.o.             /platba kartou -ÁNO

 

                                         /úhrada vopred na účet-ÁNO /zaslaná Fa do emailu/  

 

OSOBNÝ ODBER- momentálne nie je možný na prevádzke ul.Svornosti 43, BA

 

                 

GLS kuriérska spoločnosť


Vážení zákazníci,

 

zložitá a neprehľadná situácia súvisiaca s šíriacim sa vírusom COVID-19 nám všetkým mení životy, naše rituály a zaužívané „vzorce správania“ a preto aj my v GLS neustále vyhodnocujeme situáciu a v záujme ochrany zdravia našich zamestnancov, ale tiež našich zákazníkov pristupujeme k novým opatreniam. Vo všeobecnosti chceme všetkých vyzvať k zodpovednému správaniu sa a zvýšenej empatii, ktorá je teraz základným kameňom úspechu aj pri doručovaní balíkov.

Chceme Vás preto požiadať aby ste:

 

- Vašim klientom odporúčali za objednaný tovar zaplatiť vopred, v prípade dobierky využili platbu kartou. Eliminovaním nevyhnutného osobného kontaktu kuriéra s príjemcom výrazne znižujeme možnosť prenosu nákazy a tiež zrýchľujeme proces doručovania balíkov!

 informovali Vašich klientov, aby si pre objednaný tovar prišli k vozidlu kuriéra a nevyžadovali od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do kancelárie v obchodnom centre. Príjemca by mal zároveň pri preberaní rovnako ako kuriér používať ochranné pomôcky (rúško, rukavice...) a dodržiavať bezpečný odstup od kuriéra. Rovnako Vás žiadame, aby ste na Vašich e-shopoch, pri nákupných košíkoch zverejnili informáciu a oznam pre príjemcov nachádzajúcich sa v nútenej karanténe, aby o tejto skutočnosti informovali kuriéra ešte pred samotným doručením balíka!

 

- zachovali maximálnu ústretovosť a ohľaduplnosť pri odovzdávaní balíkov kuriérovi. Umožnite prosím nakladanie balíkov v neuzatvorených priestoroch a požiadajte Vašich zamestnancov aby pri odovzdávaní balíkov rovnako používali ochranné pomôcky a dodržiavali bezpečný odstup od kuriéra.

 

- vylúčili z prepravy také balíky, ktoré sú adresované do zatvorených prevádzok, škôl, predajní, keďže takéto balíky vraciame späť odosielateľovi! V prípade, ak ide o doručovacie miesto, na ktorom sa napriek všeobecnej karanténe nachádza zamestnanec, ktorý balík preberá, je nevyhnutné aby ste na prepravný štítok uviedli jeho meno a mobilný telefonický kontakt! Zbytočné posielanie balíkov na adresy, ktoré sú z dôvodov všeobecnej karantény uzatvorené, nám v tejto náročnej situácii výrazne komplikuje doručovanie iných balíkov!

 

Spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. vníma aktuálnu náročnú situáciu, neustále ju vyhodnocuje a pristupuje k potrebným opatreniam. Napriek našej enormnej snahe o zachovanie roky udržiavaných kvalitatívnych štandardov, však z uvedených dôvodov môže dôjsť k omeškaniu niektorých balíkov. Predovšetkým sa to týka balíkov do zahraničia, nakoľko medzinárodná preprava každý deň čelí novým a novým prekážkam v podobe uzatvorených hraníc a kolónam, ktoré na hraniciach vznikajú v dôsledku preventívnych opatrení voči šíreniu ochorenia COVID-19.

 

Vopred ďakujeme za pochopenie a akceptovanie týchto opatrení a tiež za ich zdieľanie.

ZÁSIELKOVŇA

Výdajná sieť Zásielkovňa v Českej republike, na Slovensku i v zahraničí funguje.


výdejní síť Zásilkovny v České republice, na Slovensku i v zahraničí funguje.
V České republice platí, že je výdej zboží a zásilek z internetových obchodů možný i v provozovnách, kde je jinak maloobchodní prodej zakázán. Pro mnoho obchodníků, malých a středních podnikatelů je proto výdej zásilek z internetových obchodů alespoň částečnou kompenzací poklesu tržeb. Zásilky z vašich e-shopů, tak mohou i nadále proudit na výdejní místa Zásilkovny. Nic tedy nebrání tomu, abychom spolupracovali i nadále. Dnes jsme celý den makali na tom, abychom pružně reagovali na mimořádnou situaci a doručili vaše zásilky. Ve spolupráci s týmem Zásilkovny se nám podařilo učinit řadu důležitých kroků směrem ke stabilizaci a uklidnění situace.
 
Počet otevřených výdejních míst stále roste
Se sítí našich výdejních míst jsme v nepřetržitém kontaktu a pravidelně je o všech změnách informujeme. V této chvíli jich máme v systému opět zapojenu více než polovinu a jejich počet díky naší pravidelné komunikaci a realizací konkrétních kroků stále roste. Zásilky z internetových obchodů budou nadále doručovány jak na výdejny, tak na adresu zákazníků v ČR a do zahraničí. S ohledem na současnou situaci a bezpečnost jsme celý víkend pracovali na vylepšení procesů, zrychlení výdeje, zajištění bezpečnosti a eliminace kontaktu osob. Proto jsme zavedli bezkontaktní platby, tj. na pobočkách je možné od dnešního dne hradit dobírku pouze bezkontaktně (např. kreditní kartou). Zároveň posilujeme vlastní síť home delivery (doručení na adresu).
Myslíme na bezpečnost
Uděláme maximum pro to, aby byla pro vás Zásilkovna stále jasným logistickým partnerem při posílání a vyzvedávání vašich zásilek směrem k zákazníkům. Pro řidiče a partnery na výdejních místech chystáme ochranné prostředky, např. roušky a respirátory. Externí řidiči jsou pro nás jako naši zaměstnanci. Díky těmto opatřením se snažíme minimalizovat koncentraci osob a výdej trvá v řádu desítek vteřin, proto i ty bezhotovostní platby.

 
Mezinárodní logistická síť funguje a doručujeme
I za současné komplikované situace máme v současné chvíli naše systémy a kapacity připraveny a dokážeme zajišťovat přepravu vašeho zboží v té nejlepší kvalitě. Platí to jak pro Českou republiku, tak i další země, kam Zásilkovna zboží přepravuje. Naše mezinárodní síť a logistika funguje a veškeré zásilky do zahraničí se snažíme doručovat. Na hranicích se aktuálně potýkáme se zdržením vlivem znovuzavedením hraničních kontrol. Mezinárodní zásilky tak mohou být mírně opožděny.

SLOVENSKÁ POŠTA

Vážení zákazníci,

bezpečnosť a zdravie zamestnancov ako aj zákazníkov sú našou základnou prioritou. Robíme všetko pre to, aby sme pri kontakte so zákazníkmi, napríklad pri doručovaní, ale aj pre návštevníkov našich pobočiek vytvárali a zaistili bezpečné prostredie. Epidemiologickú situáciu súvisiacu s ochorením COVID-19 (koronavírus) podrobne v Slovenskej republike sledujeme, a riadime sa pokynmi a usmerneniami hlavného hygienika Slovenskej republiky, Úradu verejného zdravotníctva SR (ďalej len „ÚVZ SR“). Ochorenie patrí medzi kvapôčkovú infekciu, ktorá sa prenáša kýchaním, kašľaním, priamym kontaktom a pod. Odhadovaný inkubačný čas ochorenia je 2 až 14 dní. Na základe odporúčaní ÚVZ SR a pracovnej zdravotnej služby, Slovenská pošta pristúpila k preventívnym a ochranným opatreniam, o ktorých by sme vás radi informovali. Môžu sa týkať zákazníkov, pri preberaní zásielok v domácnostiach, návštevníkov pobočiek Slovenskej pošty, ale aj našich zamestnancov:

  • Umývanie rúk - často mydlom a vodou, najmenej po dobu 20 sekúnd, zvlášť po kašli a kýchaní, pred jedením alebo prípravou jedla, po návšteve toalety, po manipulácii s peniazmi a poštovými zásielkami podávanými od klientov v rúškach a po návrate domov. Ak nie je k dispozícii mydlo a voda, treba použiť dezinfekčný gél na ruky, ale umývanie uprednostnite pred gélmi vždy, keď je to možné.
  • Nedotýkať sa neumytými rukami očí, nosa i úst.
  • Zakrývať si nos a ústa pri kašľaní a kýchaní jednorazovou papierovou vreckovkou a následne ju zahodiť do odpadkového koša.
  • Pravidelne vetrať miestnosti.
  • Preventívne odporúčame necestovať do postihnutých oblastí ani na súkromné účely.
  • Zabezpečiť mechanickú očistu a dezinfekciu pracovných povrchov, kľučiek, vypínačov a toaliet dezinfekčnými prostriedkami (napr. SAVO).
  • Vyhýbať sa blízkemu kontaktu s ľuďmi, ktorí javia príznaky nádchy alebo chrípky. Dodržiavajte vzdialenosť najmenej jeden meter medzi vami a kýmkoľvek kto kašle alebo kýcha.
  • Dodržiavať zdravú životosprávu doplnenú o konzumáciu vitamínov.
  • Ak ste chorý, telefonicky kontaktujte svojho ošetrujúceho lekára, ktorý určí ďalší postup liečby.  Ak sa dá, obmedzte návštevy priestorov s vyšším počtom ľudí.
  • Nosenie ochranného rúška a respirátora má význam u chorej osoby s respiračným ochorením alebo u zdravej osoby, ktorá sa zdržuje v blízkosti človeka s respiračným ochorením.

 

Opatrenia pre lokality, v ktorých by bol prípadne potvrdený výskyt koronavírusu, bude Slovenská pošta pripravovať v spolupráci s pracovnou zdravotnou službou, podľa pokynov hlavného hygienika Slovenskej republiky a ÚVZ SR. Verejnosť bude okamžite informovať. 


 
 

                         

/* ]]> */